Nieuws van LETO grafisch serviceburo

Lees hieronder alle gebeurtenissen en vermeldenswaardigheden rondom LETO:

15
Feb

Nieuwe kleurenprinter voor LETO

1 februari heeft Konica Minolta een nieuwe Bizhub Press C6000 printer mogen plaatsen bij LETO grafisch serviceburo te Woerden. De Bizhub Press C6000 is de opvolger van de C6500 welke de laatste 3 jaar bij Leto dienst heeft gedaan. De nieuwe machine maakt gebruik van nieuwere geavanceerde technieken waardoor er een groter kleurbereik te behalen valt en de kleurvastheid op de langere termijn sterk is verbeterd. Daarnaast is de resolutie van 600 dpi naar 1200 dpi gegaan waardoor er met nog meer detail en scherpte afgedrukt kan worden. Ton Schalkwijk: Het was even een moeilijke klus om deze zware machine op de eerste verdieping te krijgen, maar nu de machine eenmaal staat en draait kunnen wij printwerk leveren tegen drukwerk kwaliteit. Het kleurbereik is zo groot dat we heel dicht bij de verschillende pms kleuren kunnen komen. Groot voordeel is dat juist in deze tijd van economisch slecht weer klanten bij ons geld kunnen besparen door steeds vaker te kiezen voor print in plaats van druk. Bijkomend voordeel is dat levertijden veel sneller zijn dan bij conventioneel drukwerk. Banner printing Nieuwe functionaliteit en dienst die LETO met de Konica Minolta Press C6000 kan bieden is de optie banner printing. Dit kan tot op het maximale papierformaat van 32 x 120 cm! Denk hierbij bijvoorbeeld aan panoramafoto's of 3-luik A4 folders. Vraag naar de mogelijkheden.

01
Feb

Familiedrukwerk vanaf nu verkrijgbaar

In 2012 wil LETO grafisch serviceburo de particulieren uit Woerden en omgeving nog meer gaan bedienen. Eén van de onderdelen daarvoor is het aanbieden van familiedrukwerk. Onder familiedrukwerk vallen huwelijkskaarten, geboortekaartjes, uitnodigingskaarten en kerstkaarten. Bij ons op kantoor hebben we boeken met geboortekaartjes en huwelijkskaarten voor u klaar staan ter inzage. Het complete assortiment is ook online te zien. U kunt de kaarten direct online bestellen via onze leverancier Belarto. Met uw eigen ontwerp kunt u ook bij ons terecht.

26
Jan

Mailing ADN magazine

ADN magazine is hét brancheblad van de Aardappels-, Groente,- en Fruitsector (AGF). In het ADN Magazine treft u 10x per jaar een grote verscheidenheid aan sectorinformatie. LETO mag ook in 2012 voor de verzending zorgen van deze magazines aan de leden van AGF Detailhandel Nederland. Wij ontvangen Excel bestanden met adressen welke wij op een door ons ontworpen adresdrager printen. De adresdrager gaat gezamenlijk met het magazine in een transparante verzendenvelop. Omdat het hier gaat om een geplande mailing zijn wij in staat om deze mailing binnen 1 werkdag bij PostNL aan te bieden ter verzending tegen een aantrekkelijk periodieken tarief. Heeft u ook een periodieke mailing? Misschien kan LETO grafisch serviceburo iets voor u betekenen hierin?

23
Jan

Mailing cursusbrochures SSWM

Onze opdrachtgever Stichting Scholing en Werkgelegenheid Meubel (SSWM) gaat in 2012 een nieuw cursusjaar tegemoet. Om haar relaties te informeren over het nieuwe cursusaanbod van het komende jaar heeft SSWM een cursusbrochure ontwikkeld. SSWM kwam met het verzoek aan Leto of wij de cursusbrochures wilden reproduceren en vervolgens deze samen met een begeleidende brief en aanmeldformulier gereed wilde maken in door LETO geadresseerde envelop om vervolgens het geheel bij PostNL aan te bieden ter verzending. Binnen 2 werkdagen was de gehele mailing gereed en zoals onze klanten van ons gewend zijn uiteraard tegen een zeer scherpe prijs. Heeft u misschien ook een mailing te verzenden en wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan direct contact met ons op voor meer informatie.

30
Sep

Promotiepakketten de groenteman

In opdracht van Eerst en het Hoofdbedrijfschap Detailhandel heeft LETO grafisch serviceburo vandaag het tweede deel van de actiemailing echte smaak beleef je bij de groenteman verstuurd. Voor de mailing zijn 3 soorten promotiepakketten samengesteld bestaande uit onder andere fustdoeken, posters, plafondborden en stickervelletjes. Iedere groenteman ontvangt een eigen samengesteld promotiepakket voor zijn winkel. Tijdens de actieweken verschijnen er advertenties in tal van bekende tijdschriften, zoals Viva, Vriendin en Vrouw, het weekmagazine van De Telegraaf. Redactionele pagina's in huis-aan-huisbladen met tips, recepten en andere leuke weetjes brengen de actieweken van de groenteman nog eens extra onder de aandacht van de consument. In maart van dit jaar hebben verstuurden we al het eerste deel van deze actiemailing. Toen waren de thema's de 'verrukkelijke aspergeweken' en de 'zonnige zomerfruitweken'. Zie ook www.degroenteman.nl.


« Papiersoorten Portfolio »